HTML

Narancs és citrom

Lépj be bátran a világomba! Kicsit olyan, mint a valóság, de mégsem... Azért sokban hasonlít. Talán lesz, akit fel is ismersz. Íze, illata, zamata van, az biztos.

Friss topikok

Címkék

Narancs és citrom III.

2012.03.05. 13:40 Henkmúdi

 A pincehelyiségből felvezető lépcsőn végre feltűnik Leó egyenes, ezúttal szokatlan rövidre vágott hajkoronája (vagy sörénye, elvégre is a Leó név oroszlánt jelent). 

Laci finoman megérinti a karomat, és gyorsan, amíg még Leó hallótávolságon kívül van, a fülembe súgja: 

- Öncsonkítás. - Nincs ideje azonban kifejteni, mire gondol, mert Leó máris ott áll előttünk. - Régóta vártok? - kérdezi kezét nyújtva, majd meg sem várva a választ, folytatja- Olyan régen nem lehettek itt, maximum tíz perce, mert még csak egy  lány menekült le a lépcsőn sírva. 

Csodálkozva ráncolom össze a homlokom. Elsírta volna magát a lány, akit finoman lekoptattunk?

- Mi van, bevettétek? - vigyorog kajánul Leó. - De látom, azért valami kiscsajnak tényleg beszólhattatok, ha elgondolkoztatok. 

Blöffkirály- gondolom magamban. Persze, mindig is az volt. 

- Igen, bepróbálkozott egy kiscsaj- mondja Laci. - Egy cigid bánja - teszi hozzá, átadva a cigarettásdobozt, és a visszajárót. 

- Na, az a barna hajú, piercinges csajszi volt? Csodálkoztam is, hogy Lucky Strike-ot szív. Valami olcsó szart szokott. - mondja Leó. 

- Csak Te vagy képes rá, hogy észrevedd egy eldobott cigicsikk szélén a feliratot- mondom elismerően. 

- Csak figyelek- válaszolja Leó. 

- Na, és hol van Viola?- kérdezem, másféle terelve a beszélgetést. 

Leó szeme megrebben, és a combja mellett lógó bal keze is furcsa mozdulatot tesz, mint akit rajtakaptak valamin. 

- Ő most nem jött- fújja ki egy levegővel. 

Azaz szakítottak. Kár volt szóba hoznom. Laci húzza ki barátunkat a bajból, gyorsan ismét más irányt szabva a társalgásnak: 

- És mi van a Te csajoddal, Levi? Mikor mutatod be nekünk? 

- Miféle csajomat?- próbálom adni a naivat. 

- Ugyan! Ugyan! Frissen vágott haj, új cipő... Meg is borotválkoztál. Ez így együtt... A múltkor volt az a műsor a tévében a sztárokról. Abban mondták, hogy a celebek szakítás után feltűnően új frizurát csináltatnak: levágatják,és/vagy befestetik a hajukat. Ez az öncsonkítás egyik formája. Leónál egyértelműen erről van szó. Bocs- fordul Leóhoz.- Nálad viszont, mivel hónapok óta nincs csajod... pont ellenkezőleg. Szóval? 

 - Nem ismeritek- teszek egy utolsó próbát.

- Azért csak mesélj bátran- mondja Leó, felüdülve, hogy végre nem róla és Violáról van szó.

- Anyu egy régi tanítványa- kezdek bele.

- Anyudhoz azért járt nem is egy jó csaj…- erősít meg Leó.

- … szóval évek óta nem is találkoztunk, csak annyit hallottam a közös ismerősöktől, hogy valahol külföldön dolgozik, aztán kb. egy hete valahogy rábukkantam facebookon, bejelöltem ismerősnek. Pár napja kiírtam a falamra, a La Roux- Bulletproof (https://www.youtube.com/watch?v=Kk8eJh4i8Lo&ob=av2e) című dalából egy sort, hogy „This time baby I’ll be bulletproof”, amire ő odaírta kommentben, hogy „Ennek örömére most meg is hallgatom.” Én meg visszaírtam, hogy „Örülök, hogy örülsz.” Válasz: „Csak kedvet csináltál hozzá, és jól esett most meghallgatni.” Nem hagytam ki a magas labdát: „Örülök, hogy sikerült kedvet csinálnom valami olyanhoz, ami jól esett neked.” Értette a „finom” szexuális célzást. Pár kommenttel később írtam neki egy privát üzenetet, hogy talán folytathatnánk ezt a beszélgetést valamikor egy ital mellett… Úgyhogy néhány nap múlva találkoztunk, de alapszabály: az első randin nincs testi kontaktus.

- Nagyon helyes- fűzte hozzá Laci.

- Úgyhogy csak a második randin, amikor már boroztunk is egy kicsit… A házuk előtt láttam, hogy leadja a jeleket…

- Babrált a kulcscsomójával? –kérdezte hitetlenkedve Leó. A Randiguru című filmben hangzott el az alapigazság: ha hazakísérsz egy nőt randi után, és ő babrál a kulcscsomójával, akkor azt várja, hogy megcsókold. Leó nem hisz ebben, pedig nekem mindig bejött eddig.

- Nem, csak egyszerűen tétovázott, mintha várna valamire, úgyhogy megfogtam a derekát, magamhoz húztam, és megcsókoltam.

- De ugye utána nem Te írtál neki először? – kérdi Laci óvatosan.

- Nem.

- Végre tanultál valamit!- sóhajt fel a barátom megkönnyebbülten. 

 

- Na, és mesélj, ki ő pontosan? Lecsekkolnám facebookon- mondja lelkesen Leó.

- Biztos, hogy nem mondom meg- jelentem ki kategorikusan. – Majd egyszer talán… talán bemutatlak benneteket neki, de csak ha ő külön kéri.

Még a keresztnevét sem árulom el. A Tamara elég különleges név, csak egy ilyen nevű ismerősöm van.

- Akkor legalább mesélj róla valamit. Milyen, hogy néz ki, hol dolgozik?- érdeklődik Leó.

- Magas, vékony…

- És fogadjunk, hogy vörös hajú és zöld szemű- vágja rá Laci. Te azokért vagy oda. Engem meg a hideg kiráz tőlük- láthatóan már egy ilyen lány gondolatától is megborzongott. Konkrétan allergiás erre a típusra.

- Nem, kék szeme van.

- Ohh, az máris más. Az már egy plusz pont: egy jó nőnek legyen kék szeme – mondja Laci.

- Jessica Albának is barna szeme van - vágom rá. Ő a kedvenc színésznője.

- Neki megbocsátom.

- Szóval magas, vékony, sötét hajú, és kék szemű. Az USA-ban dolgozik, valami szállítmányozói cégnél, irodán. Hogy pontosan mi a munkája, arról fogalmam sincs, nem kérdeztem. De hatalmas dumája van. Laci, neked tetszene. Már a második randin beszólt nekem.

- Ez valóban értékelendő- vigyorog Laci. Ő szereti, ha egy lány vissza tud vágni a csípős megjegyzéseire. Ahogy ő mondta: „legalább nem ilyen fapofa, akinek mondasz egy poént, és csak bámul rád.”

- Megmutattam neki az egyik írásomat, a Tündért (http://dzsentrivagyok.blog.hu/2012/01/15/tunder_2_0, http://dzsentrivagyok.blog.hu/2012/01/15/tunder_2_0_folytatas), ő meg megjegyezte, hogy különösen tetszett neki az rész, amiben a lányt úgy jellemezte az egyik szereplő, hogy „nagy orrú, vérszegény csaj”.

Miért –kérdeztem - , neked nagy orrod van?

„Háát… nem akkora, mint a Tiéd…”- válaszolta.

- Végre egy méltó ellenfél- összegzett Laci. 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://narancsescitrom1984.blog.hu/api/trackback/id/tr924290475

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása